exo.super junior ...bts..pentagon...and....

به دنیای یه کیپاپر که عاشق دنیاشه خوش اومدینxD

exo.super junior ...bts..pentagon...and....

به دنیای یه کیپاپر که عاشق دنیاشه خوش اومدینxD

In darkness & lightness...
In coldness of your hands...
In warmth of your look...
In all of your falls,
& your stands...
With all of your lies,
& your wrongs...
Even your biggest sins...

𝓐𝓵𝓼𝓸 *𝓘 𝓵𝓸𝓿𝓮 𝔂𝓸𝓾 *
𝓷𝓸𝓽 𝓳𝓾𝓼𝓽 𝓵𝓸𝓿𝓮 𝔂𝓸𝓾 ,
𝓘'𝓶 𝓪𝓵𝓲𝓿𝓮 𝔀𝓲𝓽𝓱 🆈🅾🆄...

بایگانی
آخرین مطالب

بیاین بیاین تولدههه😍

چهارشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۹، ۰۸:۱۲ ق.ظ

سلام من با یه پست اومددمممم

تولدههه😍😍تولد کیوهیونی🐥

(یه توضیح کوچولو)بچه ها فکر کنم کیوهیون رو بشناسید،کینگ بالاد😎در واقع توی برنامه ی king of mask اول شد پارسال 😎👑🎂🎉از پارسال هم یه پروژه ای که طرحش مال خودشه رو داره انجام میده،اینجوریه که هر فصل از سال یه سینگل ترک میده  البته با ام وی و مخلفات 😜

و راستی یه چنل یوتوبم داره که اگر دوست داشتید یه سریی بهش بزنین چون خیلیی ادم فان و مودیه و مطمنا به بیشتر حال کردن باهاش ترغیب میشین....

درباره خود گروه سوپر جونیور هم بعدا توضیح میدم..مرسی که میخونین ㅅㅅ فعلا تا پست بعدیی..کیوکیوناMyeony & kyu

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۵
(^.^) śȗṅjıṅɢ

نظرات  (۸)

به به مبارکه🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

پاسخ:
مرسی

یادش به خیر وقتی الف شده بودم کیوهیون بایس همونی بود که الفم کرده بود... منم کیوکیو دوست داشتم :/

مجبور شدم نصف لی مینهو رو بدم بهش تا نصف کیو هیونو بهم بده :|

حالا که بهش فکر میکنم میفهمم چقد خنگول منگول بودیم ... یک مشت بچه الف XD

پاسخ:
خخخخ منم خودمم تنها تنها الف شدم داشتم دیگه میپوسیدمم T..T چنساله اافیی

دقیقا نمیدونم چن ساله! از اونا نیستم که یه روزه بگن از امروز عضو این فندومم و تاریخ بزنم :/

یه روز به خودم اومدم دیدم اسم همشونو بلدم و دارم براشون غش و ضعف میرمXD همشم تقصیر همون دوستم بود بس که داعم ازشون پست میذاشت :/

سو مطمئن نیستم به نظرم پنج شش ساله...

پاسخ:
صیم صیم..چقدر شبیهیمم..من اولش فقط تو یه میکس اکسویی صدای ریووک شنیدم محوش شدم البته 2 سال قبل اون میشناختمشون ولی مشتاق نبودم لعد دیگه یهو ب خودم اومدم دیدم مث یه خانوادخ برام مهم شدنن..فک کنم 4 سال باشم من 

سلاااام:)

پاسخ:
سلاام شما؟😁

هممم....معرفی کنم؟

 

 

النام..الی:)

خوشبختم

بله...من مولتی فنم

 

هرچی گروه بگی فنشم..البته دخترا نه

 

تو چی؟

پاسخ:
منم مولتیم بعضی از دخترا هم هستم ولی خیلی نه همشون

من بین دخترا...فقط مامامو

پاسخ:
من لونا و بلک پینک و..

سلام. میشه وبمو تبلیغ کنی؟

اولین فنسایت رسمی تی اکس تی در ایران و بیان

http://txt5ir.blog.ir/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی